JOB HOS FD ØLSTYKKE

Vi søger en administrativ Office Manager til at varetage forskellige administrative opgaver indenfor Økonomi og HR.

Stillingen er på 25 timer.

Det vigtigste generelt:

Du skal være dygtig inden for Økonomi og HR. Du SKAL være superbruger i economic og synes det er spændende at optimere bogholderiet med digitale løsninger og integrationer imellem vores systemer og economic. Du skal have det daglige overblik over økonomien og du kommer til at kunne sparre med Redmark, som er vores revisor. Du skal have juridiske kompetencer inden for HR.

Det vigtigste inden for økonomi

  • Du skal være dygtig til bogholderi
  • Du skal være superbruger i economic
  • Du skal kunne se sammenhængen fra bilag til færdigt regnskab
  • Du skal kunne lave udtræk fra regnskab og præsentere tal let forståeligt og overskueligt
  • Du skal kunne afstemme og kontrollere konti, bank og kasse
  • Du skal kunne håndtere løn

Det vigtigste inden for HR

  • Du skal have sans for detaljen i funktionærloven
  • Du skal have erfaring med jura inden for ansættelseskontrakter
  • Du skal hjælpe med at udarbejde ansættelseskontrakter

Derudover søger vi en person:

  • der er servicemindet
  • synes det er sjovt at snakke med patienter
  • er glad og ser positivt på udfordringer
  • kan sige pyt
  • vil være social med vores fantastiske team
  • der skal kunne lide at arbejde med tal
  • der kan afstemme kasse og dankort

Du skal kunne lide at være på en alsidig arbejdsplads med en masse forskellige opgaver.

Vi kan tilbyde en klinik med et helt fantastisk team af fysioterapeuter. Vi er lige flyttet i lækre nye lokaler.

Kunne dette have din interesse, så skriv gerne til os på job@olstykkefys.dk

Ansøgningsfrist d. 20. januar 2020

Det er vigtigt at du markerer navnet på stillingen, da vi har to administrative stillinger slået op lige nu.