Søvnklinik

SØVN ER EN VIGTIG FUNKTION

Søvnens kvalitet og varighed har stor betydning for vores evne til at kunne fungere i dagligdagen, både fysisk og mentalt. Når søvnen forstyrres, enten hvis du har svært ved at falde i søvn, sover afbrudt eller vågner tidligt, lider du af søvnløshed.

Søvnløshed er et symptom ved mange tilstande og lidelser. Kan man behandle søvnløsheden selvstændigt uden først at fjerne årsagen til søvnløsheden?

Ja! Der er evidens for, at det er vigtigt at adressere og behandle selve søvnløsheden, uanset årsag til søvnløsheden. Søvnløsheden kan yderligere forværre grundtilstanden, så ved at behandle søvnen kan den primære årsag ændres i den positive retning og omvendt hvis søvnløsheden ikke bliver behandlet kan det føre til en forværring af grundtilstanden.

46 % lider af søvnbesvær i Danmark

Ca. 300.000 danskere indtager sovemedicin

VI HJÆLPER DIG TIL EN BEDRE NATTESØVN

Vores søvnvejledere hjælper dig til en god nattesøvn og du får:

• Individuel tilpasset vejledning
  • En udredning af dine søvnproblemer
  • Konkrete retningslinjer og redskaber
  • Søvnhygiejneråd om ro og regelmæssighed

Metoden er gennemprøvet og erfaringen er, at de allerfleste lærer at sove bedre, efter få uger, med den rette vejledning.

FORLØBET
Overordnet tilbyder vi et forløb, hvor du forud for en opstartssamtale  skal udfylde en søvndagbog dagligt i 14 dage. Du vil ved opstartssamtalen få en simpel og konkret plan. Derudover indeholder forløbet opfølgende samtaler, som foregår fysisk eller telefonisk. Du kan vælge at starte med at bestille en konsultation ad gangen eller få rabat ved at købe et samlet forløb, som indeholder 1 x opstartssamtale, 2 x opsamlinger og fri chat i 60 dage.

YdelseFØRNU
Søvnvejledning - Første gang1499799